PRISTATYMAS IR APMOKĖJIMAS

___________________________

ATSISKAITYMO GALIMYBĖS

  • Atsiskaitykite naudodamiesi elektronine bankininkyste „Paysera“: Jums bus suformuotas pavedimas su reikiamais rekvizitais. Padarius pavedimą mes nedelsiant sužinosime, kad pavedimas atliktas ir galėsime įvykdyti Jūsų užsakymą.

  • Dėl kitų atsiskaitymo galimybių prašome susisiekti su mumis: info@kava96.lt

  • Pristaymo įkainiai nurodyti Prekių Pirkimo-pardavimo taisyklių 3.2 punkte.
  • Už prekes galite sumokėti grynais arba kortele jas pristačiusiam kurjeriui.

  • Pristatymas į Kuršių neriją papildomai kainuoja 19 €.

  • Nemokamas pristatymas nuo 30 eurų.

  • Svarbu: Jeigu už prekes neapmokate per 5 darbo dienas, užsakymą anuliuojame.


PRISTATYMAS

Jūsų užsakytas prekes pristatys mūsų partneriai: UAB „DPD Lietuva“ arba UAB „OMNIVA LT“. Taip pat užsakymą patys galite atsiimti adresu Konstitucijos pr. 26, Vilnius.

PASIRINKITE PATOGIAUSIĄ PRISTATYMO BŪDĄ:

  • Prekių pristatymas per DPD kurjerį Jūsų nurodytu adresu.
  • Prekių atsiėmimas DPD Pickup tinkle (siuntų taškuose ir terminaluose).
  • Prekių atsiėmimas „Omniva“ siuntų paštomatuose.
  • Prekių atsiėmimas Konstitucijos pr. 26, Vilnius (verslo centro „Forum Palace“ III aukštas, informacinis centras prie pagrindinio įėjimo). Darbo dienomis: 9.00–17.00 val. Atsiimant prekes Konstitucijos pr. 26, nėra taikomas pristatymo mokestis. Prekės bus pristatytos per 3–4 darbo dienas.

PREKIŲ PRISTATYMAS PER DPD KURJERĮ:

  • DPD kurjeris siuntą Jums pristatys į namus, biurą ar bet kokiu kitu Jūsų pasirinktu adresu.
  • Prekes Lietuvos teritorijoje kurjeris Jums pristatys per 3–4 darbo dienas.
  • Apie numatomą siuntos pristatymo laiką bei siuntos numerį būsite informuoti SMS žinute arba el. paštu.
  • Už e-parduotuvėje užsakytas prekes, galėsite atsiskaityti kurjeriui prekių pristatymo metu kortele arba grynaisiais.
  • Prekių pristatymo metu, kurjeriui pareikalavus, turėsite parodyti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.
  • Į Kuršių neriją pristatymas kainuoja papildomai 19 €.
  • Jei priimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą, nedelsiant praneškite apie tai siuntą pristačiusiam kurjeriui ir surašykite pakuotės pažeidimų aktą. Priėmus užsakytą prekę ir pasirašius siuntos dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.

PREKIŲ ATSIĖMIMAS DPD PICKUP TINKLE:

  • Atsiimkite siuntą su užsakytomis prekėmis Jums patogiu laiku pasirinktame DPD Pickup siuntų taške ar terminale.
  • Siuntos į DPD Pickup siuntų taškus ir terminalus pristatomos per 3–4 d.d.
  • DPD Pickup siuntų terminalai dirba 24 val. per parą, 7 d. per savaitę. Skirtingų DPD Pickup siuntų taškų darbo laikai gali skirtis, todėl prieš vykstant atsiimti siuntos, rekomenduojame pasitikslinti.
  • Kai Jūsų siunta bus pristatyta į DPD Pickup siuntų tašką ar terminalą, apie tai Jums bus pranešta SMS žinute ir/ar el. paštu.
  • Prekes iš DPD Pickup siuntų taško ar terminalo galite atsiimti per 7 kalendorines dienas. Užsakytų prekių neatsiėmus per šį laikotarpį, jos bus grąžintos pardavėjui.
  • Atsiimdami siuntą DPD Pickup siuntų taške turėsite suvesti SMS žinute gautą PIN kodą arba parodyti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. Atsiimdami siuntą DPD Pickup siuntų terminale turėsite suvesti SMS žinute gautus PIN kodus.
  • Jei atsiimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą: su Pickup siuntų taško darbuotoju surašykite pakuotės pažeidimų aktą. Kreipkitės į klientų aptarnavimo skyrių tel.: 8 5 2106777
    Raskite artimiausią DPD Pickup siuntų tašką ar terminalą >čia.

PREKIŲ ATSIĖMIMAS OMNIVA LT PAŠTOMATŲ TINKLE:

  • Atsiimkite siuntą su užsakytomis prekėmis Jums patogiu laiku pasirinktame OMNIVA LT siuntų paštomate.
  • Siuntos į OMNIVA LT siuntų paštomatus pristatomos per 3–4 d.d.
  • OMNIVA LT siuntų paštomatai dirba 24 val. per parą, 7 d. per savaitę. Gavėjas gali ateiti atsiimti siuntinį bet kurią dieną, bet kuriuo paros laiku.
  • Jūsų siunta paštomate saugoma 7 dienas. Likus kelioms dienoms iki saugojimo termino pabaigos, Jums bus išsiustas priminimas SMS žinutę. Jeigu Jūs neatsiimate siuntos per visą saugojimo terminą, ji bus grąžinta siuntėjui.
  • Kai Jūsų siunta bus pristatyta į OMNIVA LT siuntų paštomatą, apie tai Jums bus pranešta SMS žinute ir/ar el. paštu.
  • Siuntinį galite atsiimti įvedę durelių kodą, kuris bus Jums atsiųstas SMS žinute arba el. paštu. Siuntų terminalo ekrane suvedus tinkamą kodą, durys automatiškai atsidarys ir Jūs galėsite pasiimti savo siuntinį.
  • Jei atsiimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą: Kreipkitės į klientų aptarnavimo skyrių bendruoju telefonu 8 700 55077 arba rašykite el.paštu info@omniva.lt.
  • Raskite artimiausią OMNIVA LT siuntų paštomatą.

PREKIŲ ATSIĖMIMAS KONSTITUCIJOS PR. 26, VILNIUS:

  • Atsiimkite siuntą su užsakytomis prekėmis Konstitucijos pr. 26, Vilnius (verslo centro „Forum Palace“ III aukštas, informacinis centras prie pagrindinio įėjimo). Darbo dienomis:  9.00–17.00 val. (12-13 val. pertrauka).
  • Atsiimant prekes Konstitucijos pr. 26, nėra taikomas pristatymo mokestis.